top of page

Прогноз роботи компаній з профілем Google


Погляд на майбутнє завжди має проблеми, але ми можемо зробити один прогноз щодо пропозицій Google із повною впевненістю: буде більше змін.


Пандемія справила величезний і, можливо, тривалий вплив на те, як клієнти здійснюють покупки та спілкуються з підприємствами. За деякими оцінками , це висунуло індустрію цифрового маркетингу вперед у всьому світі в середньому на шість років. Безсумнівно, це створило гори даних про клієнтів, які все ще вивчаються і незабаром будуть використані для впровадження нових стратегій. І оскільки поведінка клієнтів продовжує змінюватися, так і реакція Google і пропозиції продуктів.


Хочемо ми того чи ні, але підприємствам будь-якого розміру доведеться постійно звертати увагу та змінюватися разом із платформою, коли це необхідно, якщо вони хочуть продовжувати охоплювати нових клієнтів.

bottom of page