top of page

Що не змінюється у профілі Google? №1


Як би він не називався та як би ви не отримували доступ до нього, важливість мати профіль Google із максимально точною та повною інформацією найближчим часом не зміниться. Ось кілька моментів, які слід пам’ятати, керуючи своїм профілем.


Основна категорія є ключовою


Однією з найважливіших відомостей у вашому профілі є ваша бізнес-категорія, особливо основна категорія. Google пропонує понад 3000 категорій на вибір і регулярно додає нові. Списки, подібні до цього, можуть показати вам, що доступно, і повідомлятимуть про нещодавно додані категорії. Якщо ви не впевнені, що використовувати, спробуйте знайти терміни, для яких ви хочете добре розмістити, і подивіться, які категорії використовують ваші конкуренти в розділі карти.

Наприклад, якщо у вас є магазин, який продає та ремонтує велосипеди разом із відповідним спорядженням та одягом, можливо, спочатку ви називали свій бізнес «магазином». Однак ви можете отримати більше запитів, змінивши свою основну категорію на «велосипедний магазин» і включивши додаткові категорії, як «майстерня з ремонту велосипедів» та «магазин спортивних товарів».


Також слід пам’ятати про особливості для окремих категорій, які доступні лише компаніям певних категорій. Наприклад, якщо ви хочете опублікувати меню, Google стверджує , що вас потрібно вказати як компанію «їжа та напої».

bottom of page